خانه » لابیاپلاستی » با تکنیک لابیاپلاستی با لیزر آشنا شوید

با تکنیک لابیاپلاستی با لیزر آشنا شوید

در لابیاپلاستی بهترین جراح زیبایی واژن  می تواند با استفاده از لیزر های مخصوصی در بخش های لابیاها برش هایی را ایجاد کنند و بخش های اضافی و افتاده لابیاها را بردارد.

لابیاپلاستی روشی برای زیبایی ناحیه تناسلی و از بین بردن تیرگی و افتادگی لابیا در آن می باشد .

توضیحات دکتر نگین حدادی در این خصوص را در ویدئو رو به رو مشاهده خواهید نمود.

در نهایت روند بخیه و بستن محل برش ها نیز با لیزرها انجام می گردد.

این روش نسبت به روش جراح لابیاپلاستی که با تیغ های جراحی انجام می شود مزایایی دارد که می توان گفت روش بهتری است. اما باید توجه داشته باشید نتیجه ای که از جراحی لابیاپلاستی و لابیاپلاستی با لیزر حاصل می شود یکسان است و هیچ تفاوتی در زیبایی نخواهند داشت.

اینفوگرافی لابیاپلاستی

در این جراحی لبه های واژن به لحاظ فرمی و نیز ساختاری اصلاح می شوند و به زیبایی واژن افزوده می شود. لابیاهای بزرگ کوچک شده و نیز لابیاهای افتاده از بین می روند.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

• زمانی که برای لابیاپلاستی از لیزرها استفاده می شود روند بهبودی و دوران نقاهت بعد از جراحی کوتاه تر است. به دلیل اینکه در این روش از نخ های بخیه استفاده نمی شود بنابراین مرحله کشیدن بخیه ها که بعد از انجام جراحی وجود دارد در این روش منتفی می گردد.
  • میزان خونریزی در روش لابیاپلاستی با لیزر کمتر از روش جراحی است.
  • افزایش اعتماد به نفس زنان
  • رفع افتادگی و شلی لابیاها
  • کوچک تر شدن لابیاهایی که سایز بزرگ دارند
  • قرینه شدن لابیاهایی که غیر قرینه هستند
  • کاهش درد و ناراحتی در هنگام دوچرخه سواری یا اسب سواری برای زنانی که لابیاهایشان بسیار بزرگ است
  • امکان پوشیدن لباس های تنگ و جذب برای زنانی که به دلیل لابیاهای بزرگ نمی توانستند بپوشند.
اینفوگرافی لابیاپلاستی

افراد مناسب جراحی لابیاپلاستی با لیزر

جالب و در عین حال لازم است بدانید که شکل ظاهری لبه های قرار گرفته در اطراف واژن که آن ها را تحت عنوان لابیا نامگذاری می کنند، از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد. بسیاری از زنان از بزرگی لابیاهای خود شکایت کرده و از این موضوع رنج می برند. گفتنی است که اصلی ترین علت بروز این مشکل در زنان ژنتیک می باشد. بسیاری از زنان به طور ژنتیکی لابیاهای بزرگ دارند و همین موضوع سبب کاهش اعتماد به نفس آنان شده است.

اگرچه ژنتیک نقش قابل توجهی در بزرگی لبه های واژن در زنان دارد، اما موارد دیگری نیز وجود دارند که می توانند دست به دست هم داده و زمینه بزرگی و عدم تقارن لابیاها را تشدید کنند. از جمله مهم ترین این موارد می توان به اختلالات هورمونی، بارداری، زایمان، چاق و لاغر شدن های متوالی و خود ارضایی اشاره نمود.

اکثر افرادی که به پزشک مراجعه نموده و تقاضای انجام جراحی لابیاپلاستی دارند، از مشکلاتی نظیر عدم تقارن لابیاها در دو طرف واژن، بزرگی لابیاها، بوی نامطبوع، مشکلات بهداشتی ناحیه تناسلی، احساس درد و ناراحتی در زمان برقراری رابطه جنسی و فعالیت های ورزشی، احساس ناراحتی در زمان پوشیدن لباس های تنگ، پخش جریان ادرار در حین دفع ادرار، احساس ناخوشایند از ظاهر واژن و در نتیجه کاهش اعتماد به نفس و… صحبت می کنند.

اینفوگرافی لابیاپلاستی با لیزر

آیا لابیاپلاستی با لیزر دردناک است؟

خیر به دلیل اینکه پیش از شروع فرایند لابیاپلاستی با لیزر از بی حسی های موضعی استفاده می شود در روند لابیاپلاستی هیچ دردی را متوجه نخواهید شد و به راحتی و با آرامش این عمل زیبایی به اتمام می رسد.

آیا بعد از لابیاپلاستی با لیزر می توانیم رابطه جنسی داشته باشیم؟

برقراری رابطه جنسی حداقل به مدت یک و نیم ماه بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر ممنوعیت دارد. بنابراین توصیه می شود تا زمانی که روند بهبودی تکمیل نشده است از انجام رابطه جنسی پرهیز کنید.

مزایای لابیاپلاستی

مزایای روش درمانی لابیاپلاستی برای خانم ها چه مواردی است؟

زنانی که برای درمان ارگاسم شان تحت انجام این روش درمانی قرار می گیرند، از نتایج مثبت و مزایای آن بهره مند خواهند شد. مهم ترین مزایا:

• لطیف تر شدن پوست واژن؛ به دلیل این که کلاژن سازی در این بخش افزایش پیدا می کند پوست واژن لطیف تر می شود.
  • افزایش میزان تحریک پذیری کلیتور ها
  • جوانتر شدن پوست واژن
  • افزایش تعداد و کیفیت ارگاسم در زنان
  • افزایش لذت جنسی زنان در حین رابطه جنسی
  • کاهش درد در هنگام برقراری رابطه جنسی
  • تقویت قوای جنسی
  • تنگ تر شدن واژن
  • برطرف شدن بی اختیاری ادرار در زنان
  • روش درمانی اشات بدون درد و خونریزی است. بنابراین زنانی که آستانه تحمل دردشان پایین است بدون نگرانی می توانند از این روش درمانی کمک بگیرند.
  • روش درمانی سرپایی: بعد از انجام این روش درمانی می توانید به منزل بازگردید و نیازی به بستری شدن ندارد.
  • این روش درمانی در کوتاه ترین زمان قابل انجام است
  • نتیجه دهی این روش درمانی سریع است و می توانید بعد از گذشت زمانی کوتاه بعد از انجام از مزایای آن بهره مند شوید.

بهترین جراح لابیاپلاستی با لیزر

بدون شک انجام لابیاپلاستی با لیزر در مقایسه با روش های جراحی از مزیت های متعدد و متنوعی برخوردار است. در صورتی که کوچک کردن لابیاها را به لیزر بسپارید، دیگر نیازی به بستری شدن در بیمارستان و حضور در اتاق عمل نخواهید داشت.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که لابیاپلاستی با لیزر در مقایسه با دیگر روش های موجود هزینه کمتری را برای متقاضی در پی خواهد داشت. یکی از اصلی ترین سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است، میزان درد ناشی از کوچک کردن لابیاها با لیزر می باشد. جالب و در عین حال لازم است بدانید که این روش هیچ گونه دردی نداشته و شما بدون ترس و نگرانی می توانید به انجام آن بپردازید.

لازم به ذکر است که در طول لیزر نمودن لابیاها با هدف کوچک نمودن آن ها، ابتدا ناحیه تناسلی با استفاده از پمادهای موضعی بی حسی، بی حس می شود. سپس در مرحله بعد و به فاصله ۳۰ دقیقه از مرحله اول، آمپول بی حسی موضعی تزریق شده و بدین ترتیب ناحیه مورد نظر کاملا بی حس می شود.

گفتنی است که لابیاپلاستی با لیزر نیازمند زمانی ۶۰ دقیقه ای می باشد. متقاضی در طول این ۶۰ دقیقه هیچگونه دردی را احساس نمی کند. اما گاهی پس از اتمام این کار فرد در ناحیه مذکور احساس سوزش خواهد داشت. البته این احساس چندان شدید نبوده و قابل تحمل خواهد بود. به یاد داشته باشید که سوزش های ناشی از لیزر کاملا  طبیعی بوده و نیازی به نگرانی نیست. در صورتی که این موضوع برایتان غیر قابل تحمل شد که در اکثر موارد چنین اتفاقی نمی افتد، می توانید با مشورت پزشک خود و در صورت صلاحدید وی به استفاده از پمادها، مسکن های خوراک و یا شیاف پرداخته و بدین ترتیب موجبات کاهش حس سوزش در ناحیه تناسلی را فراهم سازید.در این صورت می توانید مراقبت های بعد از لابیاپلاستی با لیزر را از جراح بپرسید.

برای دستیابی به نتیجه مطلوب و ظهور تغییرات چشمگیر لازم است که حتما مراقبت های پس از لابیاپلاستی را جدی گرفته و توصیه های پزشکتان را مو به مو عملی کنید. چرا که این موارد می توانند نقش قابل توجهی در نتیجه حاصل داشته باشند.